fredag den 23. april 2010

Fødselsdag


Jeg havde fødselsdag igår og dette kort fik jeg af min svigermor..
Ja, det vil sige sådan så det ud FØR jeg gik i gang med det :-))
Jeg synes det var så flot og egentlig meget enkelt i sin udformning,
så jeg synes det skulle i en ramme..
Så jeg satte det op på noget sort karton lagde en lys matte under og satte en guldramme rundt om trekanterne er kun for at skjule samlingerne, og så fik de lige nogle tryk med Liquid Pearls..
 .. færdig - og lige til at hænge op på væggen..

2 kommentarer:

  1. Et stort tillykke med din fødselsdag igår. Håber du havde en dejlig dag.:)
    Sikke et smukt kort du har fået. Kan godt forstå at du har sat det i ramme. Det ville også være rigtig synd hvis det blev gemt i skuffen. En super god ide.:)
    Hvor er de andre 2 kort bare flotte.:)
    Du må forsat ha' en skøn uge.

    SvarSlet
  2. Tusind tak for de pæne ord..
    Det varmer altid når andre kan li' det man laver..

    Kan du også ha' en dejlig uge, og nyd den forlængede week-end..:-)

    SvarSlet