søndag den 15. maj 2011

Konfirmation..

..bestillingskort
Kortet er holdt i blå og grønne farver efter ønske fra modtageren..
en gang imellem er det godt at få sådanne ønsker for jeg ville nok aldrig have fundet på at sætte disse farver sammen, men jeg synes egentlig det ser ret godt ud..
Kortet er lavet af noget papir jeg havde liggende så jeg har desværre ikke navnet på det mere..
Skiltet har jeg selv lavet på computeren og stjernerne er nogle jeg har tegnet og klippet ud..
..indeni sidder selve hilsenen samt konfirmandens navn..
..på venstre side har jeg sat en "vaskeanvisning" - noget jeg selv har lavet efter en ide jeg har fundet på nettet..

1 kommentar:

  1. Hejsa :) Det er da de sødeste kort du laver. Jeg kommer nok til at lifte nogle af dem :) Kan man blive undervist i at lave den skønne skrift du laver på dine kort. Jeg har da aldrig set noget så fint.
    Mvh Rikke
    Ser du dette kan du kontakte mig på rikkelisette@hotmail.com hvis du har tid lyst og lejlighed ;)

    SvarSlet