søndag den 10. juli 2011

Børnefødselsdag

Jeg har lavet disse kort til mit barnebarn da han blev 2 år
Alm. blå karton beklædt med lyseblå mønsterpapir - dragerne var på papiret men ikke lige der hvor jeg synes de skulle være, så jeg har klippet dem ud, tegnet snoren med en sort tusch og derefter sat små sløjfer på..
Bogstaverne er nogle jeg havde liggende og de er blevet tegnet op med en tynd liner..


på indersiden har jeg brugt bagsiden af mønsterpapiret og selve hilsenen er skrevet på alm. orange karton..


..det andet kort jeg lavede, er lavet med samme blå karton og beklædt med noget rigtig fødselsdagspapir, med kager og balloner og gaver..

..indvendig  har jeg sat hans navn og et 2 tal som fortæller hvor gammel han bliver..
 og nedenunder er selve hilsenen er med balloner og tekst - altsammen lavet på computeren..

Mønsterpapiret er fra en papirpakke som jeg har købt i Aldi..

2 kommentarer:

  1. Sådan en fin pakke karton fik jeg også forleden som værtindegave - den er nemlig fin til kort! Så tak for kigget !

    SvarSlet
  2. Sikke en en god idee til indbydelseskort. Det vil jeg bruge næste gang vi skal indbyde til en sjov børnefødseldag, polterabend eller anden fest :-)

    Mvh Claus
    Polterabend Event

    SvarSlet