fredag den 9. september 2011

Bryllup

..til bryllupper vælger jeg tit at lave en eksplosionsæske, fordi jeg synes det er en utrolig flot og elegant ting at forære væk - rundt om låget sidder der en silkesløjfe, hvori jeg har bundet et lille hjerte - på æskens forside har jeg sat et par vielsesringe samt et lille hjemmelavet banner - på de andre sider har jeg sat swirls og halvperler..

..ovenpå har jeg sat en etiket med brudeparrets navne..
..det er oprindelig en servietholder fra Karen-Marie som jeg har klippet til så den passede til låget..

.. den samme har jeg sat indeni låget med mit varemærke..

..og således ser æsken ud når den er åben..
Tekst felterne er lavet på computer - det store hjerte og blomsterne i midten er noget jeg har haft liggende i 
l-a-a-ng tid :-) derudover er der pyntet med med små blomster, hjerter og halvperler - altsammen fra Føtex..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar