søndag den 2. oktober 2011

..husk det nu..

..en bekendt skulle flytte og i den anledning sku' der findes på en indflyttergave..
Det er en dame der er ovre sin første ungdom... for længe siden.., så det er begyndt at knibe lidt med hukommelsen, så det var jo nærliggende at give hende en huskeblok..
Jeg kreerede derfor denne fine æske med lidt pænt papir og et par blomster på..
Desværre har jeg ikke fået drejet kameraet så man rent faktisk kan se at det er en æske..
Papiret er fra K & Compagni,  bogstaverne har jeg skåret på Big Shotten, og er derefter pyntet med halvperler og små blomster fra gemmerne..
..her er æsken åben og indeni har jeg lavet en lille kasse der passer præcis til en af de små gule Post-It..
og ovenover har jeg sat et citat der passer lidt til gaven og personen  :-)
PS: hun blev rigtig, rigtig glad for den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar