tirsdag den 14. februar 2012

Sidste nyt!!

Det er meget længe siden at jeg har blogget, men det er ikke fordi jeg ikke har lavet noget, men simpelthen fordi jeg har fået forlagt opladeren til kameraet - og uden billeder kan jeg ikke blogge (-:
Men så her forleden kom der en ny oplader med posten - SÅ NU kommer der nyt igen..

Jeg har lavet nogle småkort, ikke til nogen bestemt eller given lejlighed - men der er tit nogen der spørger om jeg ikke har et kort liggende de lige kan få, men da jeg jo kun laver kort på bestilling har jeg aldrig nogen på lager, så nu er jeg altså ved at opbygge et sådan lager..
....................................................................................................

Det første kort jeg har lavet er et lille muffinskort - jeg har lavet det efter en henvisning jeg fandt i
Hendes Verden,  bladet men som også har en helt fantastisk hjemmeside..
Bund og top er lavet i hvid Bazix karton, bunden har jeg så pyntet med med alm. lyserød papir, sat et flerfarvet bånd på samt en lille prinsessekrone fra Søstrene grene..
På toppen har jeg sat en lyserød rose med  et par blade under, lidt perler samt en lille sticker med hilsenen på..

..kortet åbnes som et almindeligt kort, og man kan lige ane det stykke papir hvor man kan skrive sin hilsen..
.................................................................................................

Dernæst lavede jeg nogle små runde kort - jeg har brugt en scalloped spellbinder og bagefter skåret en cirkel ud der passede i størrelsen (sådan en har jeg ikke som spellbinder, men den er på ønskesedlen), og så har jeg punchet små blomster ud som så har fået en halvperle i midten..
..'skiltenene' foran på kortet er lavet på computer..

..indvendig er der sat noget papir i kontrast og pyntet med en lille sommerfugl der er punchet..

De her kort virker rigtige forårsagtige synes jeg, måske pga. det meget lyse design..
Det er lavet på hvid karton, derefter pyntet med noget super lækkert papir som jeg har købt for så lang tid siden at jeg ikke kan huske hvad det hedder (-:   
Dernæst har jeg sat nogle bånd/vimpler og en MS punchet sommerfugl på, helt i hvidt, samt nogle halvperler..
..........................................................................................


..indersiden af kortet er samme papir - bare med den anden side opad..

2 kommentarer:

  1. Sikke alle de flotte kort du har lavet. De runde kort, hvor store er de?

    SvarSlet
  2. Tak for de søde ord (-:
    De runde er kort, hvis jeg måler scallopkanten med, godt 9 cm. i diameter..

    SvarSlet