tirsdag den 3. april 2012

Nyfødt


Lørdag  d. 31 marts 2012 blev mit univers udvidet med en prinsesse mere..
Et lille nyt barnebarn så dagens lys..
..nu om dage ved man jo sådan noget i forvejen, så derfor var jeg jo lidt forberedt så jeg havde lavet denne her lille kuffert færdig i god tid ..

 Kufferten er købt i Tiger og jeg har dekoreret den med bl.a. papir fra Karen Marie, perler, træhjerter silkeroser m.m - teksten er med hvide foam bogstaver købt i Panduro..

 ..kanten af låget er beklædt med motivtape..

..bagsiden er selvfølgelig også pyntet..

  ..indeni låget er der sat en lille hilsen til prinsessen..
..og kufferten var fyldt op med en masse forskellige ting til den lille ny..

..bunden er beklædt med noget af det samme papir som er udenpå kufferten..

1 kommentar:

  1. Ej hvor en sød lille kuffert du har lavet. Det var da en rigtig god idé, den må jeg helt sikkert bruge engang :)

    SvarSlet