lørdag den 2. juni 2012

Barnedåb


..for et stykke tid blev vores lille ny barnebarn døbt og fik navnet Liva, og i den anledning skulle der selvfølgelig laves kort og lidt mere - og endelig fik jeg en anledning til at prøve mig frem med en blekage..

Jeg har brugt en pose bleer fra Aldi, fordi jeg vidste at det ku' Liva tåle - og str. 3, så er der et stykke tid til de passer og så skal man ikke splitte kagen ad lige med det samme..
Båndet rundt om er pink/cerise tyl, dernæst har jeg sat små 'blomster' (hagesmække der er rullet sammen).
Jeg har sat kagen på en plade der er beklædt med papir i samme farve - 'Liva' er sat med bogstaver købt i 'Den Blå Giraf' i Skive - og så er der ellers sat små ting rundt omkring: madeskeer, mad på glas, en rangle og til sidst to indpakkede gaver..

..et close-up af blekagen..

..og til sidst som 'toppen af kransekagen' en sød lille bamse - lyserød selvfølgelig - med 'baby girl' trykt på fødderne..

..beklager den dårlige billedkvalitet..

....................................................................................................................


..og til en gave hører der selvfølgelig også et kort..
..kortet er et æselkort holdt i sort og pink - mønsterpapiret er fra Bo Bunny, og er utroligt flot i sig selv så eneste pynt er nogle lyserøde halvperler fra Karen Marie, et lyserødt bånd og nogle små punchede sommerfugle og til sidst en lille barnevogn i metal der hænger ned lige under sløjfen..

..det forreste af kortet med  navnet og et lille fanekort med datoen for dåben..
..højere oppe er der en lille sommerfugl og nogle halvperler som er skjult når kortet 'står'..

..kortet set fra siden..
jeg har sat en lille seddel med nogle oplysninger omkring navnet samt selve hilsenen på bagsiden af  'knækket' - altså der hvor kortet bukker i en trekant..

 Jeg deltager med dette kort i en farveudfordring til 
Augustnummeret hos 'Et Trykk'..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar