søndag den 1. juli 2012

Sølvbryllup


..bestillingskort..
hvid Bazix karton beklædt, først med Majestic sølvpapir, derefter med specielpapir med sølvglimt i - punchede blomster, swirl og to små hjerter, alt sammen fra gemmerne - det runde skilt og strimlen med navnene har jeg lavet på computeren..
..kuverten er lavet af et stykke A4 papir hvor jeg har skrevet 'sølvbryllup' hele vejen ned - derefter har jeg foldet papiret til en kuvert - navne skiltet er lavet på computeren..

..indvendig har jeg brugt samme papir som udvendig og lavet den samme cirkel, her bare med årstallene - modsatte side er beklædt med sølvpapiret fra før..
Til sidst har jeg sat en sølv sticker i begge yderhjørner..

........................................................................................................

..til samme sølvbryllup skulle der bruges en sangskjuler til en 'hjertesang' - jeg har brugt en æske beklædt den med sort karton - derefter har jeg sat de hjemmelavede hjerter på og så har jeg ellers pyntet det på samme måde som kortet med blomster, perlemorshjerter, swirl osv ..

..på siderne af sangskjuleren har jeg sat nogle røde hjerter, og på indersiden af det røde hjerte nogle sorte hjerter - mest for at der skal være noget at kigge på hele vejen rundt :-) til sidst har sat en hank på så der er noget at holde i når den skal gå rundt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar