torsdag den 12. juli 2012

Pralealbum


Jeg har lavet et pralealbum til min svigermor - da hun til daglig befinder sig på Sjælland er det jo ikke hver dag at hun ser de små - og den sidst ankomne har hun slet ikke set endnu..Så derfor har jeg lavet et lille album til hende som hun skal ha' når vi nu skal over og besøge hende..

Forsiden til 'olde's pralealbum'..
..albummet er lavet af alm. bazix karton der er sat sammen i en lang strimmel - forside og bagside er beklædt med mønsterpapir fra Best Creation..

..efter at jeg har kommet billeder og pynt i er albummet blevet noget tykt :-)

..kig til en af siderne..

..en af de andre sider..
..man kan måske lige skimte at jeg har pyntet med forskellige ting på billederne..

..man kan stille det op så det danner en stjerne..
Jeg håber hun blir rigtig glad for det :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar