tirsdag den 18. december 2012

Juleæsker



..to gaver i år er gavekort - noget jeg ikke bryder mig særlig meget om at gi', men hvis de kan kommes i en smuk æske hjælper det på det..
Papiret jeg har brugt har intet navn - det har store flotte embossede snefnug som glimter og glitrer når man drejer det op mod lyset..

 ..den første som er til svigermor, er en 'forklædt' Toffie Fee æske og her har jeg pyntet med nogle røde halvperler, et rødt fløjlsbånd og et snefnug i filt 

..her et 'close-up' af æsken, hvor man også kan se hvordan jeg har forstærket den indvendige æske hele vejen rundt med noget washi tape

..inden i har jeg pyntet bunden med det modsatte side af papiret..

...................................................................................................................

Den anden er en æske fra Rosendahl og jeg har ikke gjort så meget mere end at pynte det med et bånd - gaven er til vores svigersøn, så der skal der ikke alt for meget bling på :-)

.. jeg har beklædt kanterne med den anden side af papiret, for at skjule navnet..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar