mandag den 28. januar 2013

Rund fødselsdag



.. og da han ønskede sig et week-end ophold, valgte jeg at lave en kuffert..
Jeg havde fundet en æske der passede i størrelsen så nu skulle den bare beklædes med papir og diverse pynt..

 Jeg har udelukkende brugt papir fra Bazix i forskellige nuancer - kufferten ser slidt ud, den har et bælte rundt om, og den har påsatte hjørner..

 ..på den anden side sidder der et lille navneskilt..

 ..kufferten ses fra oven - hanken er sat fast med brads og jeg har sat små magneter så bæltet 'låser' sig fast..

 ..indvendig er der en lille 'stoflomme med elastikkant'..

..selve gaven var et ophold i Silkeborg - der lå lidt brochurer og derudover havde jeg lavet en lille pung med penge i til lidt mad og drikke..



2 kommentarer:

  1. Den kuffert idé må jeg lige huske på, den er da rigtig god.
    Så flot kort du igen har lavet.

    SvarSlet
  2. Det er da en helt famtastisk ide. Jeg tror jeg vil prøve at lave den som sangskjuler :-)

    SvarSlet