fredag den 11. januar 2013

Tekasse


Jeg deltager i Panduros januarudfordring  som denne gang er 'kreativ opvaring af scrapting'..

..jeg har i lang tid haft en tekasse til alle mulige forskellige småtterier, men den var ikke særlig pæn..
..så det besluttede jeg så at få gjort noget ved..

..først som den så ud FØR jeg gik igang...

..og sådan blev resultatet..
 et par blomster, en perleswirl og foambogstaver fra Panduro, som jeg har sværtet med brun og turkis farve..
jeg har brugt papir fra 'Bo Bunny' - på låget er det 'Peacock Lane'..

..og på siderne er det 'Sophie Chic'

close-up af blomsterne..

..indvendig har jeg brugt bagsiden af 'Sophie Chic' både på låget og i rummene..



1 kommentar:

  1. Skøn æske...dejligt med alle de rum....lækkert pyntet:-)))
    God weekend:-)))

    SvarSlet