tirsdag den 12. marts 2013

1 år..


..mit yngste barnebarn fylder 1 år sidst i marts - og så skulle der
jo selvfølgelig laves indbydelser..
..efter moderens ønske har jeg lavet denne søde fugl
efter en af bydonnas skabeloner. 
Jeg har brugt alm. papir som base, lyserød og cerise til krop,
orange papir til næb og 'skilt',og til vingerne har jeg brugt 'Dots & Stripes' fra Echo Park..

..på maven har jeg sat et stort 1-tal og pyntet med lidt
blomster og en lille sommerfugl..
..om panden har jeg sat et 'pandebånd' med en lille blomst,
og så har jeg brugt små rulleøjne :-)

..helt nederst har jeg skrevet  'Liva' med en limpen og derefter har jeg 
embosset det med hvid embossing pulver..

..kortet er ikke et man åbner som normalt - her er det ligesom et postkort,
 hvor man bare vender det om og læser..



1 kommentar:

  1. Super søde indbydelser...rigtig tøsede. Passer perfekt til en 1 års fødselsdag:-))
    Tillykke med hende:-)))

    SvarSlet