tirsdag den 19. marts 2013

Indbydelser og bordkort



 ..bestillingskort..
..forårets konfirmationer er så småt på vej, og jeg fik allerede for
1½ år siden denne bestilling..
Indbydelsen er lavet ud fra konfirmandens egne ønsker og idéer
samt lidt inspiration fra min side..

Lyserød og råhvid er de gennemgående farver - klappen er en spellbinder jeg har bukket på midten, jeg har sat en lille råhvid blonde samt en blomst i sart rosa og sluttet af med en brad i midten - samme brad er brugt som 'knap' på klappen..
..nogle hvide halvperler samt et lille metalvedhæng udgør resten af pynten - til slut er der sat en 'rem' på..
Jeg har været vidt omkring for at finde ting og sager til indbydelsen:
Blonden er efter gentagne besøg købt i en stofbutik i Viborg - den første jeg fandt kunne pludselig ikke skaffes mere, så vi måtte hurtigt finde frem til en anden der passede, men som var længe undervejs før jeg endelig kunne få den..
Blomsten er købt i en butik i Stoholm, papir og brads er fra Panduro i Herning og 'remmen' måtte jeg helt til Ribe efter!!!  - mens jeg nu var i byen i en anden
forbindelse :))

..indvendig har jeg sat en lille 'lomme' hvor jeg så har sat et lille hæfte med ønskerne..

..her et lille close-up af kortet

..og her er et mere.


konfirmanden ville gerne have bordkort der matchede indbydelserne..

..ialt skulle der laves 33 styk..

1 kommentar:

  1. Det er simpelthen sådan nogle flotte ting du laver :-) Min datter skal snart konfirmeres og vi blev inspireret af dine bordkort. Er der mulighed for at du kan oplyse os om hvilken skrive font du har brugt? Mvh Helle & Kathrine

    SvarSlet