lørdag den 18. maj 2013

Rund fødselsdag..



..bestillingskort..
..igen et talkort som jeg næsten altid bruger til runde fødselsdage..
..lilla Baxiz papir og tallet i stærk limegrøn med små prikker der er embossede - kuverten er også lavet i lilla/grøn, og med perler og flag som pynt..

..fødselaren er ivrig linedanser, så derfor cowboyhatten - som jeg fandt som 'rå' skabelon på nettet og som jeg så har tegnet op med streger og skygge de rigtige steder - til sidst har jeg sat en snor i..
..derudover har jeg brugt blomster, sommerfugle og perler som anden pynt - 
navnet er sorte 'glimmerbogstaver' sat på en rød fane..

..indvendig har jeg tegnet en sort streg i kanten af kortet, og teksten er skrevet på lilla papir - samme 
papir /farve som jeg har brugt til kuverten..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar