søndag den 23. juni 2013

Fødselsdag



..bestillingskort..
..fødselsdagskort til mænd er noget af det sværeste at lave - noget, som alle der laver kort, ved..
- men da denne mand er meget haveinteresseret og jeg kort forinden havde fundet inspiration på nettet - ja.... så kom kortet til at se sådan ud..
 ..jeg har brugt alm. grøn karton som base - så tog jeg nogle ispinde (købt hos Søstrene Grene), sværtede dem med brun farve for at få det 'rigtige' look og pyntede med blomster og deslige..
..græstotterne er håndklippede, blomsterne er punchede og skiltet har jeg skrevet på PC'en - klippet ud i hånden og sværtet kanterne med brun farve..

 ..et par krukker og et close-up af marguritten - de hvide 'dimser' der ligger i bunden af kortet skal forestille blade der er faldet af blomsterne..

 ..close-up set oppefra så man kan se den knækkede planke..

 ..indeni kortet har jeg sat en lille havestol..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar