tirsdag den 31. december 2013

Nytår..



..bestillingskort..
..et absolut 'i-sidste-øjeblik-kort' som jeg måske brugte 20 minutter på at lave :-)
..på trods af presset og det absolut IKKE planlagte kort, blev jeg nu meget godt tilfreds alligevel..
..jeg har brugt sort karton som base, beklædt det med et stykke specielsølvpapir, et 'gnubbeur' jeg helt tilfældigt havde liggende, en hjemmelavet raket, sorte tal med gnister og små stjerner - og vupti havde jeg et nytårskort..

..indeni havde jeg brugt det samme sølvpapir, skrevet en lille hilsen på et hvidt stykke papir og til sidst satte jeg en lille stykke organza med stjerner på som pynt..

..kortet blev lagt ovenpå en æske chokolade og til sidst blev hele balladen pakket ind i et stykke organza og pyntet med bånd og en lille bordbombe..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar