fredag den 21. februar 2014

Bordkort..


DETTE KORT LAVER JEG IKKE LIGE PT..

..bestilling..
de her kort har jeg tit lavet til konfirmation eller rund fødselsdag, men denne her gang skal de så bruges til bordkort til en konfirmation!!!
..så  jeg har været ved at kreere en minijakke - den måler kun 8 x 5,5 cm, hvor den oprindelige jakke jo er NOGET større..

Jeg har brugt sort og hvid karton, lille knaphulsblomst, serviet i lommen, butterfly og små knapper på jakken..

..indvendig har jeg beklædt den med turkis papir hvor der er lidt tal og bogstaver -  'Numbers & Letters' fra Echo Park serien School Days..
..her skal menukortet så sættes ind.
..på denne ene side af jakken har jeg sat en lille vaskeanvisning - som jeg også har måttet formindske så den passede ind i jakken..

 ..kunden ville selv gøre kortet færdig med bl.a menukort og navneskilt, så derfor jeg jo ikke hvordan det kommer til at se ud - men jeg har lavet et par ekspemler på hvordan de kunne komme til at se ud..
..her det ene hvor jakken står op og navneskiltet er sat ind på maven..

..her er andet eksempel hvor kortet ligger ned, fx. på tallerkenen, hvor jeg så har sat navneskiltet fast uden på jakken - her har jeg været nødt til at sætte en lille papirclips på forneden af jakken for at holde den lukket.
Jeg ville selvfølgelig gøre navneskiltet meget pænere og vælge en flot skrift, men da det er kun er ment som eksempler har jeg ikke gjort så meget ud af det..

1 kommentar: