torsdag den 20. februar 2014

Rund fødselsdag..



..bestillingskort..
Kagestykke som jeg har sat fast på et kort, som er pyntet med en doilie så det ligner en tallerken kagen ligger på..
Jeg har brugt brun karton til kagen, hvid karton til 'glasuren' og 'cremen' er et stykke gult zig-zag bånd - ovenpå og på tallerkenen er der pyntet med jordbær og røde bær..

..kagestykket set oppefra..
 ..
..kagen er sat fast så det bliver siddende når man åbner kortet..
Jeg har sat det samme prikkede papir på som jeg også har brugt på forsiden..
..det her er så den første gang at et af mine kort skal sendes - hidtil har jeg været så heldig at mine afleveringer var inden for rækkevidde, men denne gang var det på Sjælland så det var jeg nødt til at sende..
Så nu er jeg meget spændt på at høre om det kommer helskindet frem - jeg har sat nogle forstærkninger inde i kagen og foret kassen den skulle sendes i med masser af papir, sååå mon ikke det lykkes :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar