lørdag den 22. marts 2014

Nyfødt


..og så er man sørme blevet farmor - godt nok kun en pap af slagsen, men alligevel :-)
så nu skulle jeg ha' lavet et babykort - det blev til et par stykker før jeg var helt tilfreds og det endte med denne her - ideen og inspirationen fandt jeg på Pinterest..
..igen har jeg brugt min hjemmedesignede giraf, for jeg synes den er så sød, og endnu sødere når den får en lille sløjfe på - en cirkel skåret på BigShoten, et par stykker bånd, foldet og stukket ind under og til sidst en lyseblå knap og en passende tekst..
Enkel, men rigtig sød..

..indvendig har jeg brugt samme mønsterpapir, alm. lyseblå karton, hvor jeg har tegnet en streg rundt om og slutte af med en knap - på modsatte side har jeg sat min sædvanlige 'vaskeanvisning'

..et close-up af kortet..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar