søndag den 4. maj 2014

Konfirmation



..en pige i familien skulle konfirmeres og da hun kun ønskede sig penge valgte jeg at lave denne lille søde taske med tilhørende kort til hende..
..hanken er pyntet med små blomster i lidt matchende pink/lyserød farve

 ..tasken har jeg lavet af karton fra K & Compagni, købt hos Dommerby Papir
indeni har jeg forstærket siderne med hvid papir som jeg har embosset..
..på den ene side har jeg sat en kjole som jeg har lavet af en af de små doilies samt et lille banner..

..på den anden side har jeg lavet et rundt skilt med navn og datoen for konfirmationen, pyntet med en blomst og et lille kors..

..det tilhørende kort er lavet i det samme papir, jeg har sat et lille bånd og en blomst magen til den der er på tasken..
..kortet er så lille så det lige ku' være i tasken sammen med nogle pengesedler jeg havde rullet og sat et bånd rundt om..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar