lørdag den 10. maj 2014

Konfirmation..


DETTE KORT LAVER JEG IKKE LIGE PT..

..bestilling..
..jacket-card er altid populære, her er det brugt til en konfirmand..
..blå karton til jakken, hvid karton til skjorten og til vesten har jeg brugt blåstribet mønsterpapir fra Echo Park.. 


..til slips har jeg brugt et bånd med små prikker og knapperne er klippet med en hulsaks..
..på indersiden har jeg sat en 'vaskeanvisning'

.. indvendig har jeg brugt det samme papir som til vesten og her har jeg sat en pengelomme og udenpå har jeg puslet lidt med bogstaverne (som var lidt for store) så jeg kunne få plads til navnet..
..den nederste del skal bruges som tekstfelt..

2 kommentarer:

  1. Hvor er det kort da bare super fint :) Er det muligt at du har et mønster til kortet som du vil dele ud af ?
    Mvh Rikke

    SvarSlet
  2. Jeg sender et link som som viser i billeder og tekst (norsk/engelsk) hvordan man gør :)
    http://mayas-hobbyblogg.blogspot.dk/2009/07/jacket-card-with-tutorial.html

    SvarSlet