torsdag den 15. maj 2014

Konfirmation



..bestillingskort..
igen et konfirmations kort og igen til en dreng..
..jeg har brugt sort karton som base og derefter beklædt det med mønsterpapir fra Basic Grey..
..jeg har længe haft lyst til at få brugt det her stempel som forestiller en skjorte med slips - jeg stemplede det i sort, tegnede det op i grove træk, lagde lidt skygge på og til sidst satte jeg et 'rigtigt' slips på, der hvor der ellers bare et der var tegnet ..
 .. drengen er glad for fodbold, derfor båndet med fodbolde - i den anden side har jeg sat hans navn og til sidst har jeg sat et lille skilt som jeg har lavet på computeren..

 .. indvendig har jeg sat en pengelomme og igen har jeg tegnet rundt i kanten med en hvid marker..

..et close-up af slipset..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar