fredag den 16. maj 2014

Konfirmation



..bestilling..
..kort til konfirmanden lavet i sort karton og beklædt med blå nistret karton fra Karen Marie..
..billedet er sat skævt på en sort matte som igen er sat skævt på kortet - jeg synes det giver en rigtig god og anderledes effekt..
'skiltet' er lavet på computer og klippet til som en vimpel og under billedet har jeg hængt et lille kors

..billedet med skoene har jeg fundet på nettet, hvorefter jeg så har ændret i farver og størrelse og rettet dem til i Word, printet billedet ud og derefter tegnet det op, lagt skygger på osv..
..jeg synes selv det er er blevet rigtig pænt..

..indvendig er der sat en pengelomme med navnet på konfirmanden - jeg har tegnet rundt i kanten af lommen med en hvid marker - det giver en fed effekt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar