søndag den 8. juni 2014

Bryllup..



..til parret som jeg lavede scrapbogen til, skulle jeg jo også lave et kort, og jeg blev inspireret på Pinterest til at lave dette kort som er meget nemmere at gå til end det lige ser ud til..
..kortet er lavet i sort karton og jakken er faktisk kun kraven af jakken og så en hvid indsats til skjorte som er sat på - en butterfly og to små halvperler som knapper..
Kjolen er lavet i  råhvid specielpapir, der er embosset med små blomster, ovenpå kjolen er der sat to 'vinger' det er lidt svært at se på billedet - men det skal markere læg eller fyld i kjolen- til sidst et hvidt bælte rundt om livet med en lille perle på..
Skiltet med navnet og brudesløret er min egen ide, og gi'r en ganske god effekt ..

..indvendig er der sat en pengelomme og så har jeg lavet tekstfeltet skrå så det passer ind i lommen..

..på den ene fløj sidder der to silkehjerter..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar