lørdag den 14. juni 2014

Hundekort..



..bestilling..
..forleden fik jeg en kort bestilling til en HUND !!!!!!!
..det har jeg godtnok aldrig prøvet før, men det skulle da prøves, og jeg blev egentlig ret godt tilfreds med resultatet :)
..jeg fandt et billede af et kødben på nettet og tegnede det over og satte lidt skygger  på - 
kortbasen er mørkeblå karton hvor jeg så har sat noget mønsterpapir på..
..benet er løftet med 3D puder, bogstaverne er skåret på Big Shot'en, og flagene har fået flagstænger af tændstikker hvor jeg har sværtet knoppen sort..
 ..indvendig har jeg sat en lille pengelomme i samme blå karton, 4 tallet er skåret i hvid karton og bogstaver er igen skåret på  BigShot'en..
..mønsterpapiret er fra gemmerne og jeg ved desværre ikke hvad det hedder..
..bogstaverne hedder 'Bug In A Rug' og er fra Sizzix

Ingen kommentarer:

Send en kommentar