tirsdag den 17. juni 2014

Scraproom




..mit scrapværelse er halvdelen af vores pænt store kontor..
..jeg har lige fået det renoveret med 'nye' møbler og ting og sager fra Ikea.
..det er blevet malet og indrettet på en anderledes måde end før - det er bare blevet rigtig godt..
her er mine arbejdsborde..
på reolen til højre er der blevet sat en bordplade på så jeg har en arbejdsplads hvor jeg kan stå op og lave noget - en ting jeg virkelig har savnet..
den høje kommode med alle skufferne er købt i Trævarefabrikkernes udsalg i Aalborg, og det lille skuffemøbel under skrivebordet er købt i Aldi.. 

..et close-up af min høje reol hvor alt mit papir i 30 x 30 ligger plus alt det andet - ved siden af de hvide kasser er mit nyeste sorteringsystem - jeg har samlet alle rester i kraftige plastlommer, sorteret efter farve. 
..på den måde får jeg altid brugt alle mine rester, hvor jeg førhen var lidt for hurtig til bare at tage et nyt stykke papir hvergang..

..jeg har også 2 skabe fra gulv til loft, fyldt med alverdens ting og sager..

..på den anden side har jeg min computer og for enden står der en stor rumdeler til alle de andre ting der hører hjemme i et kontor..

2 kommentarer:

  1. Det ser bare rigtig hyggeligt ud, og er en delig lys og imødekommende plads, hvilket er vigtigt.

    SvarSlet