mandag den 1. september 2014

Jubilæum



..bestilling..
..igen har jeg begået et step-card, denne gang er det bare et centre-step-card..
..jeg fik til opgave at lave et kort til en frisør der har 40 års jubilæum - så jeg lægger ud med at lave et hoved med 'strithår' - saksen får jeg købt på et sommermarked i min ferie, - og derfra er der ikke langt til ideen med saksen der klipper i håret..
..i siderne har jeg sat navnet på jubilaren og lidt sommerfugle og perler som pynt..

..vimpelranken som jeg købte på samme sommermarked, har jeg forlænget så der kunne stå jubilæum, og højere oppe har jeg lavet en mindre én med tallet 40 - 'ÅR' har jeg skrevet med en brun filtpen.. 

..et close-up af saks og ranke..
..jeg har lavet saksen i noget specielt 'sølvpapir' og derefter har jeg tegnet skruen op med en sort tusch..

..på bagsiden har jeg også sat en forlænget ranke , og nedenunder har jeg skrevet hilsenen..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar