søndag den 30. november 2014

Advents- og kalenderlys


..sædvanen tro har jeg været i gang med at lave adventsdekorationer
til os selv og til vores døtre..
..dette år har jeg skullet lave en ekstra, da den yngste datter flyttede
hjemmefra i sommers
..alt det grønne har jeg taget ude i vores haven..

..dette  her er så min adventskrans - jeg har lavet den i oasis, 
så den ikke står og bliver tør..
..dekorationen er sat på et STORT sølvfad, så der er masser af plads til de hængende grene der rager ud..

 ..min kalenderlys dekoration..

 ..adventskrans til min ældste datter - dekoration med kegleformede lys, dekorationen står på et hvidt keramikfad, som 'desværre' ligner en paptallerken, ikke kun på billedet, men også i virkeligheden..

 ..dekoration til min mellemste datter som valgte nogle små lys med tal på - dekorationene står på et rektangulært fad..

..min yngste datter havde ikke lyst til at få en adventsdekoration, men nøjes så med denne her med kalenderlyset - dekorationen er altså MEGET pænere i virkeligheden end på billedet her - men synes altså ikke den er så pæn her..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar