søndag den 25. januar 2015

Kobberbryllyp



..forleden dag var jeg til kobberbryllup, og udover at være gæst var jeg også den kreative som stod for borddækning, servietter og lys- og blomsteropsætning, så her følger nogle billeder af det jeg har lavet..
..Farvetemaet var hele vejen igennem fra indbydelser, som jeg også havde lavet
(se 29. november 2014til pynt og borddækning blå/kobber..
 ..her er lysdekorationen som jeg har lavet - jeg har brugt en zinkbakke som jeg har sprayet med kobbermaling, den har jeg så fyldt op med blå sten, brugt kobberlys som jeg har pyntet med blå bånd og hvide blomster..

..den er her sat på en kobberløber som ligger ovenpå en blå dug..

..her ses bordene på afstand hvor man også kan se servietterne, man kan vist lige ane at der under den blå serviet ligger en mere, men i kobber..

..blomsteropsætningen som jeg havde lavet, var nogle få blomster og nogle lange efeugrene som blev sat ned i en liggende vase der har form som en blomst med en lang stilk..

..rundt om stilken havde jeg viklet kobber bonsai bånd og slutter af med et lille hjerte - det samme har jeg gjort ved lysopsætningen..


..her et close-up af blomsten..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar