torsdag den 2. april 2015

Fødselsdag



..endnu et kort til min lille prinsesse, og denne gang har jeg valgt at lave dette flotte kort med inspiration og hjælp fra Kreatrolden
Jeg her været meget betaget af disse kort, og langt om længe lykkedes det mig at finde det rigtige papir..
Jeg har brugt hvid karton som kortbase, 'vandfast karton' til at 'male' på - jeg ved ikke helt hvad det er, for det var noget jeg fandt i mine gemmer, EFTER at jeg havde købt mig fattig i diverse andre papirer..
Farverne jeg har brugt er Marvys Brush Marker, 'cherry' og 'plum', hvid stempelfarve fra Windflover og små palietter fra Søstrene Grene - det lille kort har jeg lavet på computeren..

..et close-up..

..indvendigt har jeg brugt min sædvanlige streg..

1 kommentar:

  1. Sikke et fint kort du har fået lavet :)
    Og tak for linket tilbage til min blog. Godt man kunne hjælpe :)

    God påske

    SvarSlet