fredag den 15. maj 2015

Konfirmation



..bestilling..
..endnu et konfirmations kort, men denne gang valgte jeg at lave et jeg aldrig havde lavet før, og resultatet blev helt, helt over min forventning :-)
..almindelig hvid karton, kvistkarton, mønsterpapir, og lidt pynt er hvad der er blevet brugt til dette kort, eller pung, som det jo egentlig er, og som var forbavsende nemt  og ligetil at lave..
Her kommer der en masse billeder :)

..her er det forsiden..

..her er pungen åben, og øverst har jeg lavet en lille 'lomme' til penge..

..et close-up af den smukke fløjs rose..

..til hilsenen har jeg lavet et kort, som ligger nede i pungen..

..bagpå er der sat nogle kloge ord..

..her et lille kig ind i pungen..

..og her fra siden..

..til sidst da jeg var færdig med kortet, fandt jeg ud af at den ikke kunne være i en kuvert pga. blomsten - heldigvis fandt jeg en æske i mine gemmer, som helt utrolig heldigt havde den samme farve inden i som selve pungen - hvor heldig kan man lige være..
..på med noget mønsterpapir, et fint 'skilt', perler og blomster, et hvidt bånd, og vupti en indpakning af de smukke
..moderen til konfirmanden, blev helt VILDT begejstret - kan overhovedet ikke beskrives hvor glad hun blev :D
..med sådan en respons er det altså guld værd at få lov til at aflevere bestillingen selv:-)

1 kommentar:

  1. Sikke et flot konfirmations kort. Kan godt forstå at de blev glade.

    SvarSlet