fredag den 29. april 2016

Kranse(penge)kage..



..vi har også selv været til konfirmation i år, og til det skulle der dels bruges et kort (som allerede er vist på bloggen) og dels skulle der selvfølgelig også være en gave..
..konfirmandinden ønskede sig penge, og nu er en flad kuvert nok det sidste jeg kunne finde på at komme med, så derfor måtte jeg jo i gang med at være kreativ..
..og så faldt jeg over denne her:
en kransekage lavet i 2-kroner, pyntet med flag, sat på et sølvfad oven på en fin kageserviet..

..set oppefra..

..de små ruller er hundredekrone sedler der er rullet stramt og med et lille bånd omkring..
..mønterne er sat på ståltråd med en hvid Hama perle imellem hver mønt..

..den fine kransekagefigur..

..til sidst blev det hele pakket ind i cellofan..
..ideen fik jeg jeg her hos Strikkefåret som også har lavet en fin TUT..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar