mandag den 10. oktober 2016

Guldbryllup..



..var til guldbryllup i familien her i weekenden, og selvfølgelig havde jeg som sædvanlig været kreativ og lavet kort m.m i dagens anledning..

..her er kortet jeg har lavet  MED kuvert - jeg synes den blev lige så elegant som kortet, så derfor synes jeg den også skulle med på billedet..

..kortet er lavet i hvid/guld karton, pyntet med en flot udskæring samt nogle hvide halvperler - inde i midten har jeg skrevet årstallene..

..indeni har jeg brugt samme udskæring og igen et par perler til pynt..
..udskæringerne er lavet med en die som jeg købte på messen i Viborg..


1 kommentar:

  1. Det er bare SÅ fantastisk smukt og elegant. Både ude og inde.
    Tror da det var den die, jeg kiggede på på convention, og ikke lige kunne se formålet med.
    Men her er den jo super elegant.

    SvarSlet