lørdag den 29. oktober 2016

Nyfødt..



..i sidste uge var jeg i den heldige situation, at jeg fik lov at overvære fødslen af  mit nye barnebarn - og det blev en skøn lille pige som skal hedde Aya :D
Barselsgaven var et puslebord som de unge mennesker havde fået for et stykke tid siden, men jeg synes nu alligevel a de sku' ha' en lille ting + et kort når det blev tid..

..så derfor pyntede jeg denne runde æske som jeg havde haft liggende, og som passede helt fint til den barnevogns rangle som vi havde købt
..æsken har jeg pyntet med en doilie og nogle små rhinsten, i midten har jeg sat en barnevogn - lyserød selvfølgelig - og til sidst har jeg sat et transparent bånd rundt om æskens bund og låg..

..æsken set oppefra..

..et close-up..

..kortet som jeg havde lavet til..






2 kommentarer:

  1. Det var sådan en stor og dejlig oplevelse at have dig med<3
    Og så er æsken og kortet bare så sødt:-) Og endnu engang tak for gaven:-D

    SvarSlet