fredag den 4. november 2016

Fødselsdag



..et kort til min søn der fyldte år forleden..
han er bidt af en gal computer, og ønskerne var penge til dele til computeren, så billedet som jeg fandt på nettet passer lige præcis til en computernørd som ham :D
..kortbasen er metal blå karton fra Søstrene Grene, og det lille banner er lavet på computeren og printet ud..

..jeg har sat et par 'dåseringe' fra cola- og energidrik dåser på som pynt - for de drikkevarer hører sig jo til når man spiller computer :)

..på indersiden af kortet har jeg lavet en pengelomme - der har jeg brugt samme motiv, bare i mindre format..

2 kommentarer:

  1. Det må jeg sige, rigtig fed kort :-D Nok det bedste mandlige kort du har lavet ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg er også selv rigtig godt tilfreds med det..

    SvarSlet