onsdag den 11. januar 2017

Fødselsdag..



..i starten af januar fyldte mit ældste barnebarn år - og selvfølgelig sku' han da ha' en lille ting og selvfølgelig også et kort..
..henover sommeren var han også hoppet på Pokémon dillen, så det var jo oplagt at lave et Pokémon kort med tilhørende gaveæske..

..ringene til bolden er skåret på Big Shotten, og skiltet er lavet på PC'en - det ser meget enkelt ud, men hold da op det var ikke så ligetil at få de to dele til at hænge sammen og stadig se rigtigt ud..

..på indersiden blev der lige plads til en Pikachu - jeg blev godt hjulpet af billeder jeg fandt på nettet og inspirationen til kortet fandt jeg på Pinterest

 ..han ønskede sig kun penge, så jeg fik hurtigt forvandlet en chokoladeæske til en gave/pengeæske..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar