tirsdag den 28. februar 2017

Barnedåb..



..til april skal mit nyeste barnebarn Aya, døbes, og jeg fik æren af at lave indbydelserne :)
..jeg havde for lang tid siden set en idé jeg synes der passede rigtig godt til barnedåbs indbydelser, men inden jeg kom i gang med dem fandt jeg noget som jeg synes var næsten bedre..
..hvad gør man så - jo man mixer de to idéer og får en tredje løsning som bare endte med at være helt perfekt..

..her er den 'færdige' indbydelse, pakket ind i en doilie og lukket med et bånd..

..her er den så 'pakket ud' af doilien - indbydelsen og billedrammen hænger sammen med et bånd og er sat fast med en lille klemme..

..et close-up af indbydelsen..
..nederst har jeg sat en lille pil, der betyder at der står noget på bagsiden af kortet..

..et det var så en ønskeseddel fra den lille dame..

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det nye barnebarn
    Super sød ide, men vist også noget der har taget lang tid at lave. Flot lavet.

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du ha' :)
    Forberedelserne har taget lidt tid, men selve kortet tager ikke lang tid at lave..

    SvarSlet