fredag den 31. marts 2017

Otium



..på min datters arbejdsplads var der en kollega der skulle gå på pension -  og jeg fik så æren af at lave et kort til hende..
..hun er klinikassistent hos en tandlæge, så det var vel oplagt at lave
et 'tandkort' a la Donna :)

..jeg har selv tegnet tanden, og jeg synes selv den blev ret vellykket..
..sort kortbase, tanden sat en lyserød baggrund - roser, perler og navn - også lyserød..

..et close-up af den lille blomst..

..på indersiden har jeg lavet et skilt med forskellige otiumsregler :)


4 kommentarer:

  1. fantastisk kort - ville være så dejligt hvis du fik en besked pr e-mail knap, så jeg og sikkert mange andre, uden blog, kunne få besked om nyheder pr. email..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for rosen, det varmer 😉 - det med knappen vil jeg prøve at finde ud af, var slet ikke klar over at der var den mulighed..

      Slet
  2. Det er et fint kort, ert sikker på,at hun bliver glad for det :-)

    SvarSlet