søndag den 4. juni 2017

Stamp positioner hjemmelavet



..jeg har lavet mig en af de her smarte 'stempel maskiner' som er så meget oppe i tiden - jeg er ikke den der bruger mange stempler på mine kort, måske fordi jeg har svært ved at få stemplet det ordentligt..
..men nu hvor jeg har fået lavet den her tingest, så kan det da være at jeg kan få brugt nogle af mine mange stempler :D

..sådan ser den ud på forsiden..


..og der er jo nok allerede nogle der har opdaget at det er et ganske almindeligt CD cover jeg har brugt :) - der er brugt alm. ternet papir der er lamineret..
..den højre side er blevet forhøjet med 2 stykker mosgummi så det passer i højden..

..jeg sætter mit papir fast med masking tape, og lægger stemplet med bagsiden opad der hvor jeg vil ha' stemplet til at være..

..lukker låget og åbner igen og vupti, så sidder stemplet på den anden side..

..trykker noget sværte på og lukker låget igen - og du har lavet et stempelaftryk..
..her er stemplet lidt blegt, men så kommer man bare mere sværte på og trykker låget ned igen, og så får man et 'nyt' stempel nøjagtig oven i det andet uden at det blir 'dobbelt' eller ved siden af..

..her har jeg flere eksempler på noget der er blevet stemplet flere gange oven i hinanden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar